Metode internet marketinga

Internet marketing možemo okarakterisati kao svaku aktivnost na internetu kojom se postiže da što većem broju ljudi pokaže ili predstavi gotovo sve što žele. Promociju bilo kog proizvoda ili usluga nazivamo internet marketingom. Internet marketing je i svaka aktivnost koja ima za cilj da što više ljudi poseti odredjenu stranicu ili sajt kako bi ta stranica ili sajt dobila što više ciljane publike.

Intrenet marketing može predstavljati različite stvari za različite ljude jer postoje brojni načini kojima možete “marketirati” na internetu. Takode, postoje brojni načini koje ljudi koriste na putu ka uspehu kombinujući ono što su naučili od drugih, uobičajene internet marketing strategije i njihove lične formule.

Internet marketing može biti podeljen na dva osnovna dela i to su:

  • Kupac
  • Proizvod

Kao neko ko se bavi internet marketingom, vaš posao je da povežete ova dva entiteta uz pomoć marketinških tehnika. Nije bitno kako ćete povezati kupca i proizvod, jer onda kada to uradite vi ćete ostvariti zaradu. Nije neophodno ni da potrošač kupi nešto.

Metode internet marketinga

  • SEO(engl. Search Engine Optimization)
  • Imejl marketing,
  • Baner,
  • Bilteni (engl.newsletter),
  • Plaćeno internet oglašavanje (engl.paz per click advertising)
  • Pripojeni marketing ili marketing filijala (engl.affiliate marketing)
  • Blog